Termene si conditii

Cosul de cumparaturi

Am creat pentru tine un sistem de comanda simplu, rapid si eficient pentru care nu este necesara inscrierea.

Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi, completeaza cu datele de contact/livrare si finalizeaza comanda. In scurt timp vei primi un e-mail de confirmare a inregistrarii comenzii.

Daca te grabesti atunci contacteaza-ne si astfel:

  1. Comanda direct pe site prin completarea formularului de la pagina Contact cu datele personale si produsele dorite pentru a finaliza comanda
  2. Comanda prin Telefon: 0731081572

In acest caz va trebui sa ne scrieti foarte clar care sunt produsele pe care le doriti, in ce cantitati si care este adresa la care vreti sa le livram.

Care este comanda minimă?

Nu există o sumă minimă a comenzii.

In cate zile imi ajunge comanda?

  • In Bucuresti livrarile se fac in maxim 24 ore de la plasarea comenzii pentru articolele aflate pe stoc.
  • Livrare Nationala – oriunde in tara prin curier rapid in maxim 48 de ore ( pentru articolele disponibile pe stoc)
  • Termenul de livrare pentru precomenzi este de 10 zile

IMPORTANT: Comenzile pot intarzia cateva zile fata de termenul stabilit din motive independente de omercosuplimente.ro .  Vom face tot posibilul sa respectam aceasta data de livrare, insa, in cazuri exceptionale, ne rezervam dreptul de a decala aceasta data.

Ce se intampla daca , la primirea coletului, nu platesc?

Speram sa nu se intample. OmercoSuplimente te va instiinta ca urmeaza sa fie expediata comanda, asa ca in eventualitatea unor evenimente neprevazute care fac imposibila receptia coletului in ziua comunicata, te rugam sa ne anunti pentru a amana expedierea. Produsele comanadate vor fi retinute pentru tine cel mult 7 zile.

Stocuri

Stocurile produselor se actualizează la fiecare doua zile. Exista insa posibilitatea ca stocul pentru un anumit produs/aroma sa se epuizeze. In cazul acesta veti fi contactat telefonic si/sau e-mail pentru modificarea comenzii.

Conditii de schimbare sau returnare

Iti permitem returnarea produselor si inlocuirea acestora cu produse alta masura sau cu orice alt produs de pe site, dar si returnarea lor in urmatoarele cazuri:

  • produsele prezinta deteriorari
  • produsele nu corespund cu comanda initiala

Produsele pot fi returnate in maxim 5 zile lucratoare de la primirea acestora. Decizia de retur trebuie anuntata prin completarea formularului de la Returnari.

Acest formular trebuie sa fie completat în întregime, si vă vom raspunde prin e-mail în termen de 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.

Nota: Decizia de schimbare sau returnare a unui produs va fi acceptata daca este anuntata in maxim 3 zile de la primirea coletului iar trimiterea coletului retur se va face in maxim 5 zile de la primirea lui, altfel returul nu mai poate fi acceptat.

Conditii pe care fiecare produs returnat trebuie sa le indeplineasca:

  • Sa nu fie deteriorat
  • Sa nu fie desigilat
  • Sa nu aiba eticheta ambalajului rupta

Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre tine orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare.

Procedura de returnare

Produsele sunt pastrate in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate. Nu desfaceti, nu zgariati produsul. 

Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Returnarea contravalorii produselor in caz de retur

Imediat ce primim si verificam coletul, vom demara si procedura de restituire a contravalorii produselor. 
Contravaloarea produselor, se va returna prin serviciul online banking intr-un cont bancar indicat de tine (IBAN) in maxim 7 zile lucratoare de la primirea coletului retur. 
Dupa efectuarea platii vei primi o dovada prin e-mail.

Produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original sau echivalent. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Vă rugăm sa folosiţi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului.